پخش مستند فراماسونری از شبکه bbc فارسی
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

روز دوشنبه مورخه 12 دی از شبکه بی بی سی فارسی زبان مستندی پخش شد که به معرفی شبکه های فراماسونری و ساختارو عملکرد آنها  می پرداخت اما با معرفی این جریان (فرماسونری) به عنوان گروهی  سری که هیچ مخالفتی با دین و مذهب ندارند وفعالیت ضد دینی ندارد فقط به مدیریت کشور می پردازند .

در قسمتی ازفیلم لژ های فراماسونری را نشان می داد که می گفت ماسون ها می توانند هر دینی برای خود داشته باشند و کتاب های انجیل , تورات , قرآن را هم روی میز اصلی ماسون اعظم نشان داد.

در حالی که ماسون های درجه ی 1 تا 3 فقط می توانند هر دینی داشته باشند اما این مستند داشت ذهنیت می داد که تمام ماسون ها  از درجه ی 1 تا 33 می توانند هر دینی داشته باشند در صورتی که ماسون ها از درجه ی 4 به بعد شروع به پرستش خدایان می کنند و به عنوان مثال در درجه ی 13 ماسون ها خدای جابولان رو می پرستند .



همون خدای جابولان که اسمش در جام جهانی 2010  روی توپ فوتبال نوشته شد.

اما در ادامه ی مستند به فراماسونری در ایران پرداخت که به معرفی کتاب محمد راعی مامور ساواک در رژیم پهلوی پرداخت ایشون (محمد راعی) کتابی درباره ی فراماسونری در ایران نوشته است که درباره ی لژ های ماسونی در ایران و افراد ماسون در زمان حکومت رضا شاه می پردازد.
و این مستند  گفت که خود رضا خان ماسون بوده اما محمدرضا ماسون نبوده و با ماسون ها مخالفت می کرده.  اگه اینطوریه دست دادن محمدرضا پهلوی با محمد مصدق چرا به صورت ماسونی ؟؟؟؟؟؟؟؟  کمااینکه در ابتدای این مستند به نحوه ی دست دادن ماسون ها و آداب دیدار ماسون ها با یکدیگر به طور کامل توضیح دادند. به عکس توجه کنید



و همچنین درباره ی افراد ماسون از جمله محمدعلی فروغی توضیح دادند که ایشون عضو لژ لندن بود و برای لندن جاسوسی می کرد و اصل صحنه گردان حکومت رضا خان بود . و از جمله شخصیت های مطرح شریف امامی بود که عضو لژ آلمان معرفی کرد و دستورات اجرایی را از آلمان لژ آلمان می گرفت.

اما پشت پرده ی ساخت این مستند چه بود؟
از آنجایی که در این 1 سال مردم ما  این شبکه های شیطانی زیر دست استکبار رو شناخته اند و از اهداف شوم آنها آگاه شدن بنابراین ماسون ها دست بکار شدن تا به مردم ذهنیت بدن تا بتونن افکار مردم رو کنترل کنند  اگه کنترل نکنند اونوقت فاجعه بزرگ براشون پیش میاد()مثلا در این مستند از (دید روانشناسی) ماسون ها رو مظلوم جلوه می داد و حتی در قسمتی از آن مجری با یکی از ماسون های ایرانی حرف می زد که می گفت محمد راعی قسمتی از کتابش مواضع تند برای ماسون ها داشته در صورتی که این لژها چیزی جز اهداف دموکراسی خواهی برای مردم ندارند.
اما اگه  ماسون ها اهداف دموکراسی خواهی دارند چرا پشت درهای بسته و کاملا سری؟؟؟
 اما باید توجه داشت که نخبگان ماسونی این طرح را  در دست دارند که با مظلومیت قرار دادن فراماسونری و اهداف خیر خواهانه آنها خودشان را به مردم نجات دهنده نشان دهند تا بتوانند گروهی از مردم رو به خود جذب کنند .
همین ویکی پدیا رو ببینید درباره ی ماسون ها چه نوشته:
این انجمن بطور گسترده‌ای در فعالیت‌های خیریه و در زمینه خدمات اجتماعی فعال می‌باشد. در حال حاضر پول تنها از اعضای انجمن جمع آوری می‌شود و صرف امور نیکوکارانه می‌شود. فراماسونری به بسیاری از سازمان‌های خیریه غیر ماسونری، نهادهای محلی، ملی و بین المللی خیریه کمک‌های مالی قابل توجهی می‌کند.[۱۴][۱۵
  نکته ی دیگر  مستند, این بود که اصلا تصویری از تک چشم و هرم نشان داده نشد چرا که ما مسلمین از حدیث امام علی (ع) میدانیم که دجال (بزرگترین فریبنده) تک چشم است و نور می دهد بنابراین اگه هرم و تک چشم رو نشون می دادند حدیث امام علی (ع) در ذهن ها تداعی می شد .

منبع: جهاد نرم افزاری





تاریخ: 17 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 12905
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1